روش انتشار کتاب در آمازون

چاپ و انتشار کتاب در آمازون بسیار تجربه جذابی است. تنها بخش سخت ماجرا فروش و بازاریابی آن است. به رویای فروش کتاب فکر کنید که در یک خانه زیبا نشسته اید و تنها شغل شما نویسندگی ست. کتاب شما در یک سایت که به وسعت تمام جهان است منتشر می شود و یک شرکت به بزرگی آمازون آن را چاپ می کند. از آن پس شما می توانید تنها با مدیریت کتاب منتشر شده خود در آمازون درآمد داشته باشید. 

گام نخست برای انتشار کتاب در آمازون

در آغاز کار شما نیاز به یک ایمیل و یک شماره تلفن (غیر از شماره ایران) دارید.
موسسه بیزسیب می تواند برای شما یک سیم کارت بین المللی با پیش شماره ۱+ ثبت نماید. سپس باید در بخش آمازون کیندل اکانت خود را ثبت کنید. برای انتشار کتاب در آمازون و تمامی فروشگاه های بین المللی فروش کتاب می توانید از این اکانت استفاده کنید.

گام دوم برای چاپ کتاب در آمازون

پس از باز کردن یک حساب کاربری در آمازون کیندل، می توانید به یکی از دو روش یعنی کتاب چاپی (فیزیکی) و کتاب مجازی (Ebook) شروع به ثبت کتاب خود کنید. مانند شکل زیر:

گام سوم برای انتشار و چاپ کتاب در آمازون

در گام بعد باید اطلاعات کتاب خود را در فرم باز شده بنویسید.
به خاطر داشته باشید پس از چاپ و انتشار کتاب در آمازون یک سری از فیلد ها را نمی توان اصلاح کرد، این فیلد ها شامل: نام کتاب، نام نویسنده، شابک و زیر عنوان نام است. مابقی فیلد ها قابل ویرایش خواهد بود. فیلد ها را به شکل زیر پر می کنیم:

سپس برای ادامه راه، در مورد کتاب خود در آمازون باید یک خلاصه تا ۴۰۰۰ کلمه داشته باشید و برای معرفی کتاب خود آن را در فرم تکمیل کنید. ادامه فرم به شکل زیر است:

گام چهارم برای انتشار و چاپ کتاب در آمازون

در این گام باید فرم خود را برای انتشار کتاب در آمازون تکمیل کنید. انتشار بین المللی کتاب نیاز به اطلاعات در مورد دسته کتاب و گزینه های زیر دارد :

برای دریافت ویدیو کامل آموزش مراحل چاپ کتاب در آمازون می توانید فرم زیر را پر نموده تا مشاورین ما همراه با ارسال ویدیو آموزشی کامل، پکیج ویژه انتشار و چاپ کتاب در آمازون را نیز برای شما معرفی نموده و از راهنمایی کامل و رایگان انتشار بین المللی کتاب گروه مشاورین بیزسیب بهره مند شوید. 

البته متاسفانه در سال های اخیر به دلایل تحریم ها امکان انتشار کتاب از ایران در آمریکا وجود ندارد، به همین دلیل باید این مسئله را به گروه معتبر خود بسپارید. در این مسیر گروه بیزسیب شما را یاری می کند.

2 دیدگاه در “روش انتشار کتاب در آمازون

  1. مجیدنعیمی نباتیان گفت:

    باسلام
    میخواستم تشکر کنم از شرکت بیزسیب
    بابت چاپ وعرضه نسخه انگلیسی رمان م بنام:ساوالان در آمازون امریکا،‌و همچنین تشکر میکنم ازجناب آقای دکتر خیاطی و همکاران بسیار محترم شون شرکت بیزسیب از دیدگاه من کاملأ حرفه ای و مسلط به کارشون هستند
    موفق باشید

    1. Bizsib گفت:

      جناب آقای مجید نعیمی نباتیان عزیز
      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما مولف بزرگوار
      مجموعه بیزسیب هم، از شما کمال تشکر را دارد. و بسییار خوشحالیم که از ما و مجموعه مون رضایت دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
حساب کاربری من